منتديات ميرو لفرز (meero-lovers.mazikaraby.com )
اهلا وسهلا بجميع زوارنا الكرام نتمنى تسجيلكم بالمنتدى والاستمتاع بأوقات طيبة ع امل ان تستفيديو معنا في هذا الصرح العربي الكبير اهلا وسهلا بكم في منتديات ميرو لفرز.


 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ▌ Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track 320 Kbps ▌

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ادارة الموقع
.
.


{رقم العضوية} : {1ْ}
{عدد المساهمات} : 2161
{العمــــل} :
{تاريخ الميلاد} : 18/10/1993
{الجنسيه} :
تاريخ التسجيل : 07/08/2010
{ المزاج } :
العمر : 23
التقيم : 10439
الموقع : Meero-_-Lovers@live.com
ذكر
sms :

مُساهمةموضوع: ▌ Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track 320 Kbps ▌   الخميس فبراير 02, 2012 4:45 pm










Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track

Master Q @ 320 Kbps




اقتباس:


كلمات الاغنيه :-

الله علي اية ياض انت وهوا انا لسه قلت حاجه

مراتك مراتك دي ام عيالك وهيا اللى في الدنيا بقيالك
متجرحش يوم مشاعرها ومتقولش خيرها في غيرها
دي مراتك ام عيالك ولو انت امك دعيالك خليك شاب سيطره
ومتخليش واحده من اياهم تجيبك هوب لورا
ياعاطشطف يا فاتشن
منور يا ابو الكبالن

قول يا شالشه
نادوا علي عريسنا الامور ( يا عاطشف يا عاطشف
قولوا لعروستنا مبروك ( يا فاتشن يا فاتشن

ياويله اللى ينسي ويعمل غلطت حياته
اصحي وفوق يا برنس واصحي وفوق يا مدير
ركز بقى يا كبير وخليك جدع وكفائه وكفايه بقى تتشاقي
اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه ظلط بيتك حرام يتخرب
وتعيش علي طول في غلط

ياعطشف يا عاطشف .. يا فاتشن يا فاتشن
قول يا شالشه
بحبك يا ساتموني

اجدع سلام علي المعلمين اللى منورين الفرح يا جدعان
مؤسسه مؤسسه مؤسسه
حــــــــــــــاسب

مراتك دي هيا الليله وهيا اللى لامه العيله
وهيا اللى واقفه وسده وجنبك وقت الشده
وليه العك ليه العك ليه وانا وحشه ولا اية

اجدع سلام لميكروباصات واتوبيسات وتكاسي وتكاتك حتتنا
ولع ولع ولع ولع ويالااااا
عتبه عتبه

يا عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها في يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

ولو ضميرك نايم قوله هووووووووووبا اصحي يالا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك وابوك
ومتعملش اللى يدينك ومتمشيش ورا شياطينك
دي هيا اللى بتحبك هيا اللى بتحبك

طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس
طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس

طب بيسي بيسي بيسي وابعد كدة عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي وابعد كدة عن قميصي
قووووووول يا شالشه

وعلي راي المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه ؟

طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس



Download

النسخة الماستر

MediaFire - 4shared - Mirrors


اغنية صار الحكي بصوت مراد الدرباني




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://meero-lovers.mazikaraby.com
 
▌ Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track 320 Kbps ▌
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» album mghaarba tal mout - bigg
» اخبار البوم رامى صبرى الجديد 2011
» حصريــا أكبر مجموعـة من صور التواقيع الرياضية ( 905 صورة ) بأعلى جودة ..تحميل مباشر على 26 سيرفر
» 50 CenT :: BeForE I SelF DesTrucT :: Full Album :: 2008
» أغنية محمد عبد المنعم - من يوم ما سبتك :: أغنية مسلسل الحارة - Master Q 128 Kbps

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات ميرو لفرز (meero-lovers.mazikaraby.com ) :: ––––•(-•اقسام نجوم الفن•-)•–––– :: ––––•(-• قسم الفنان تامر حسني •-)•––––-
انتقل الى: